Menu

PROGRAM EDYCJI 2017

Dzień 1, 21 czerwca 2017 (środa)

Prowadzący: Piotr Piasecki, Dyrektor Zarządzający, BKeV

Rejestracja, poranna kawa i pierwsza integracja

Inauguracja Forum i sesja networkingowa

Anna Gapys, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

KIM JEST ZAMOŻNY KLIENT W POLSCE?
UCHYLAMY RĄBKA TAJEMNICY BY POMÓC PAŃSTWU SPROSTAĆ JEGO WYSUBLIMOWANYM OCZEKIWANIOM

Portret polskiego Klienta zamożnego
Case study private banking RAIFFEISEN POLBANK

  • Kto to jest Klient zamożny
  • Oczekiwania odnośnie sposobu i częstotliwości komunikacji
  • Stereotypy odnośnie polskiego luksusu oraz najzamożniejszych Polaków
  • Złota rada na podsumowanie

Barbara Stęchły, Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej i Domu Maklerskiego, RAIFFEISEN POLBANK

Sesja pytań i odpowiedzi

Kolekcjonerki wrażeń, czyli konsumentki w świecie kosmetyków luksusowych

  • Związki konsumentek z markami kosmetyków luksusowych
  • "Podróż zakupowa" - proces decyzyjny w zakupach kosmetyków luksusowych
  • Miejsca styku (i iskrzenia) z markami luksusowymi
  • Złota rada na podsumowanie

Agnieszka Kowalewska, Project Manager, IQS
Magdalena Tędziagolska, Research Manager, IQS

Sesja pytań i odpowiedzi

DYSKUSJA PANELOWA: Dlaczego Warszawa to nie Paryż czy Mediolan – podobieństwa i różnice rynków luksusowych w wybranych krajach Europy, perspektywy rozwoju rynku polskiego

  • Specyficzne uwarunkowania rynku dóbr luksusowych i premium w Polsce
  • Obraz konsumenta dóbr luksusowych – świadomość, nawyki, oczekiwania
  • Perspektywy dla rynku i wizja jego rozwoju w ciągu najbliższych 5 i 10 lat

Uczestnicy panelu:

Moderator: Piotr Piasecki, Dyrektor Zarządzający, BKeV

Karolina Paszkiewicz, Dyrektor PR i Marketingu, STOCZNIA JACHTOWA SUNREEF YACHTS
Joanna Pustkowska, Dyrektor Działu Sprzedaży Detalicznej, YES BIŻUTERIA
Karolina Szulęcka, Dyrektor Marketingu, MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE
Karolina Gadzimska, Niezależny Doradca ds. Strategii, Marketingu i PR marek z branży mody i dóbr luksusowych

Przerwa na kawę oraz kuluarową wymianę najlepszych praktyk i inspiracji

Złota rybka milionera, czyli czego pragną Ci, dla których to nie cena ma znaczenie
Case study NOBLE CONCIERGE

  • Nowy wymiar luksusu – czas wolny i czas z rodziną
  • Koszyk zakupów zamożnych – case study – wybór zlecanych zakupów i usług
  • Zmiana orientacji usług premium na marketing doświadczeń i utrzymanie lojalności klienta
  • Złota rada na podsumowanie

Edyta Brykała, Prezes Zarządu, NOBLE CONCIERGE (GRUPA GETIN NOBLE BANK)

Sesja pytań i odpowiedzi

MARKETING W SŁUŻBIE LUKSUSU!
SKUTECZNE NARZĘDZIA, WŁAŚCIWY DOBÓR EMOCJI ORAZ ODPOWIEDNIA TREŚĆ DLA BUDOWY ZAANGAŻOWANIA KLIENTA ZAMOŻNEGO

Emocje, wartości, content - jak skutecznie budować niekwestionowany prestiż marek luksusowych
Case study FERRARI, MASERATI

  • Mit założyciela – co jeśli go brak?
  • Ponadczasowy wizerunek marek – jak go budować i skutecznie podtrzymywać
  • Jak skutecznie komunikować oraz unikać błędów w komunikacji z klientami premium

Karolina Szulęcka, Dyrektor Marketingu, MASERATI PIETRZAK, FERRARI KATOWICE

Sesja pytań i odpowiedzi

Lunch

Klient który nie musi, a może – unikalne strategie i taktyki marketingowe angażujące Klienta zamożnego
Case study POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY

  • Potencjał i perspektywy rozwoju rynku nieruchomości premium i luksusowych w Polsce vs kraje zachodnie – wyniki badań własnych
  • Styl życia HNWI i UHNWI – ilu i jakich mamy w Polsce milionerów
  • Rola relacji i emocji w działaniach marketingowych na rynku nieruchomości premium i luksusowych – przykłady

Arkadiusz Wojciechowski, Dyrektor Zarządzający, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL REALTY

Sesja pytań i odpowiedzi

Powrót do przyszłości. Odrodzenie 150-letniej polskiej legendy.
Case study HERSE

  • Budowanie legendy - storytelling: wykorzystanie elementów historycznych firmy
  • Nowa odsłona marki w kanonie firm zachodnio-europejskich
  • Strategia rozwoju na rynki zagraniczne

Anna Górska, Fundator Fundacji Dom Mody Bogusława Herse, HERSE
Marcin Kokowski, RIVE GAUCHE CONSULTING / Head of Marketing, Sales and Communication, HERSE

Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę i rozmowy kuluarowe

INTERAKTYWNE SALONY DYSKUSYJNE – SESJA I
To spotkania w formule warsztatowej, dające możliwość przedyskutowania najbardziej nurtujących kwestii w gronie praktyków, oraz wypracowanie innowacyjnych rozwiązań gotowych do zaimplementowania w organizacji.

Skuteczne wykorzystanie sense brandingu do budowy unikalnego i polisensualnego doświadczenia Klienta zamożnego

Marta Siembab – jedyny w Polsce senselier, profesjonalny trener zapachowy, założycielka pracowni Senselier, współzałożycielka Olff – pierwszego polskiego studia sense brandingu
Maciej Kawecki – artysta i designer, właściciel i Creative Director studia brandingu i myśli kreatywnej Brandburg, współzałożyciel Olff – pierwszego polskiego studia sense brandingu

Sesja pytań i odpowiedzi

INTERAKTYWNE SALONY DYSKUSYJNE – SESJA II

Produkt luksusowy jako wyzwanie dla marketera – czyli legenda, wartości, misja w praktyce
  • Tworzenie skutecznej sprzedażowo kampanii internetowej produktów luksusowych
  • Działania wspierające kampanie internetowe
  • Możliwości weryfikacji skuteczności działań marketingowych
  • Obecne trendy wśród marek luksusowych – wybór najciekawszych kampanii
  • Błędy komunikacyjne marek luksusowych

Agnieszka Świst-Kamińska, Właściciel, SZKOŁA MĘSKIEGO STYLU

Sesja pytań i odpowiedzi

Koktajl – okazja do wspólnej integracji w nieformalnej atmosferze oraz luźnej wymiany nagromadzonych w ciągu dnia pomysłów, inspiracji i doświadczeń

Zakończenie pierwszego dnia Forum

Dzień 2, 22 czerwca 2017 (czwartek)

Prowadzący: Piotr Piasecki, Dyrektor Zarządzający, BKeV

Rejestracja, poranna kawa i wspólne śniadanie Uczestników

Interaktywna gra na dobry początek drugiego dnia Forum

Anna Gapys, Project Manager, BLUE BUSINESS MEDIA

LUKSUS IS IN THE AIR
BUDOWANIE UNIKALNEGO CUSTOMER EXPERIENCE NA KAŻDYM ETAPIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI Z KLIENTEM ZAMOŻNYM

Działania lojalizujące w segmencie klientów zamożnych poprzez wdrożenie do obsługi klienta elementów filozofii Omotenashi
Case study LEXUS

  • Klient zamożny, jego oczekiwania w zakresie obsługi vs. możliwości ich zaspokojenia
  • Jak skutecznie wyróżnić się w obszarze obsługi Klienta
  • Filozofia Omotenashi w praktyce – przykłady

Leszek Narowski, Dyrektor Zarządzający, LEXUS WARSZAWA

Sesja pytań i odpowiedzi

Budowanie wizerunku marki premium w niszy – zestaw praktycznych narzędzi
Case study Hotel & Spa dla zwierząt BONE PET CLUB

  • Edukacja Klienta zamożnego w sferze usługi, której nie jest odbiorcą
  • Skuteczna komunikacja spójna z wizerunkiem marki: dyskrecja, marketing szeptany, public relations
  • Pet-care w ultraindywidualnym wydaniu – umiejętność tworzenia długotrwałej relacji

Aneta Cholewa, Właściciel, BONE PET CLUB

Sesja pytań i odpowiedzi

Unikalne metody budowania luksusowego wizerunku
Case study QUALITY MISSALA

  • Ewolucja luksusu: adaptacja i trendsetting
  • Autorskie narzędzia pracy z klientem
  • Strategie promocyjne szyte na miarę unikalnego i trudnego do zaskoczenia klienta

Michał Missala, Współwłaściciel, QUALITY MISSALA

Sesja pytań i odpowiedzi

Przerwa na kawę oraz kuluarową wymianę najlepszych praktyk i inspiracji

POŁĄCZMY SIŁY
ALIANSE MAREK LUKSUSOWYCH I PREMIUM DLA UZYSKANIA EFEKTU SYNERGII

Partnerstwo marek luksusowych – jak marki wzajemnie mogą się „uwznioślić”
Case study JAGUAR LAND ROVER

  • Skuteczne dobieranie partnerów
  • Współpraca marki luksusowej z marką masową
  • Współpraca marki luksusowej i młodych artystów – niepowtarzalny produkt, wsparcie rozwoju unikalnego talentu

Radosław Jurek, Marketing Manager, BRITISH AUTOMOTIVE CENTRUM JAGUAR LAND ROVER

Sesja pytań i odpowiedzi

DYSKUSJA PANELOWA: Marki luksusowe vs. marki premium a może nawet… marki masowe – czego możemy się wzajemnie od siebie nauczyć?

Moderator:
Anna Smaga-Trzaskalska, twórca studiów podyplomowych Zarządzanie Marką Luksusową w Akademii Leona Koźmińskiego / współwłaściciel firmy BAD CARS, wypożyczalni samochodów marek premium i luksusowych

Uczestnicy panelu:
Edyta Brykała, Prezes Zarządu, NOBLE CONCIERGE (GRUPA GETIN NOBLE BANK)
Radosław Jurek, Marketing Manager, BRITISH AUTOMOTIVE CENTRUM JAGUAR LAND ROVER
Barbara Kierdelewicz, Brand Manager Magnum i Carte d’Or, UNILEVER POLSKA
Arkadiusz Wojciechowski, Dyrektor Zarządzający, POLAND SOTHEBY’S INTERNATIONAL

Lunch

Jak zmienić drogi produkt w prawdziwą markę premium - podwojenie sprzedaży Magnum w 3 lata
Case study UNILEVER - MAGNUM

Barbara Kierdelewicz, Brand Manager Magnum i Carte d’Or UNILEVER POLSKA

Sesja pytań i odpowiedzi

MINIMALIZACJA RYZYKA PRAWNEGO
WOBEC SYTUACJI ZAGRAŻAJĄCYCH REPUTACJI MARKI

Ochrona marki luksusowej i premium przed podróbkami i/lub produktami podobnymi – jak chronić jej unikalność?

  • Ochrona marki – czy warto? Jak chronić markę? O czym należy pamiętać?
  • Jaką rolę w ochronie marki odgrywa państwo i organizacje międzynarodowe?
  • Świadomość przez edukację „stop podróbkom” – patologie w modzie

Agnieszka Przyborska-Bojanowska, Prawnik, Rzecznik Patentowy, PRZYBORSKA-BOJANOWSKA KANCELARIA PRAWNO PATENTOWA

Sesja pytań i odpowiedzi

Wstęp do dyskusji panelowej

dr hab. Paweł Podrecki, Adwokat, Starszy Partner, KANCELARIA TRAPLE KONARSKI PODRECKI I WSPÓLNICY

DYSKUSJA PANELOWA: Integracja wysiłków dla kompleksowej ochrony prawnej marki luksusowej wobec współczesnych wyzwań

  • Nielegalny obrót dobrami luksusowymi – oskarżać na drodze kryminalnej czy cywilnej?
  • Nieuczciwe strony, kanały, aplikacje, nieautoryzowana sprzedaż w świecie digital – jak się zabezpieczyć
  • Ścisła współpraca podmiotów i organów na rynku dóbr luksusowych

Wśród Uczestników panelu:

Joanna Gęga, Koordynator ds. współpracy międzynarodowej w zakresie IP, ALLEGRO
dr hab. Paweł Podrecki, Adwokat, Starszy Partner, KANCELARIA TRAPLE KONARSKI PODRECKI I WSPÓLNICY
Agnieszka Przyborska-Bojanowska, Prawnik, Rzecznik Patentowy, KANCELARIA PRAWNO-PATENTOWA

Sesja pytań i odpowiedzi

INSPIRATIONS SHOW!
DLA LEPSZEJ NAWIGACJI W ŚWIECIE LUKSUSU!

Unikalne zestawy 7-minutowych inspiracji, dostarczających odpowiedzi na poszczególne wyzwania branży dóbr luksusowych w Polsce.

  1. Projekty edukacyjne, czyli jak utrzymać status lidera na rynku dóbr luksusowych i premium

    Wioletta Wichowska, Marekting Manager, KLINIKA LA PERLA

  2. Zarządzanie informacją w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientem zamożnym

    Jakub Sotowicz, Project Manager, NOBLE CONCIERGE

  3. Upominki reklamowe jako wsparcie sprzedaży produktów luksusowych. Case study: Czy produkt za 2 zł może być produktem premium?

    Adam Chmielewski, Współwłaściciel, Dyrektor Zarządzający, EXPEN

  4. Nowy międzynarodowy luksusowy start-up Luxury Certificate

    Michał Cylwik, Założyciel i Właściciel, LUXURY PRODUCTS, LUXURY BLOG, LUXURY CERTIFICATE

Konkurs o bezpłatną wejściówkę na kolejną edycję!

Zakończenie Forum

PARTNERZY

PATRON MEDIALNY

ORGANIZATOR

Organizator: Blue Business Media
Blue Business Media Sp. z o.o. Oddział Kraków
ul. Berka Joselewicza 21c, 31-031 Kraków,
tel. + 48 12 35 05 400, fax. + 48 12 35 05 401,
info@bluebusinessmedia.com, www.bbm.pl

Copyright Blue Business Media Sp. z o.o. 2017